CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 2. august 2009

Første helg i Surfers

Jeg og Nicho stakk på noe som heter barefoot bowling på fredag. Det er ca det samme som boocia, bare at kulene er tyngre på den ene siden, så de skrur. Det var gøy, men vi var vel de eneste under 60 som spilte... =) Lørdag var jeg, Nicho, Lars og James på tilsvarende discobowling i Norge. Men dette stedet var stilig, hadde DJ, dansegulv og skikkelig bar. Ojeeeee. Gjett hvem som vant? :D Tok en runde med biljard også. Gikk ikke like bra, men var gøy da. I dag kjørte jeg og Nicho en tur til Coolangatta, og utsikten derfra er nabolaget vårt, så det måtte jeg jo ta et bilde av! =) Kjæresten nyter utsikten =) Da vi kom hjem sa Lars og Alyce at de hadde kjøpt middag, og de diska opp med... ...laks! Haha. Det spiser vi jo sånn ca aldri, men det var kjempegodt, og herlig med noe annet! I morra skal vi på Q1 deck og ta noen bursdagsdrinker! Det blir stas, har gleda meg til å se utsikten derfra lenge! Så har vi tatt opp treninga ordentlig her, og jeg ble ivrig på bulgarsk utfall i går. I dag klarer jeg nesten ikke gå, og Nicho så ut som en støttekontak i Coolangatta. Haha. Håper det "bli likar i morra"! =)

1 kommentarer:

Madeleine sa...

Så fint du har det!!!