CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 9. august 2009

Dancing in the street, Brisbane

Først et bilde av Nicho, som begynner å venne seg til paparazzitendensene! Flink! Og pææn! <3 Vi dro til Brisbane, der gatene var stengt for Dancing in the Street festen, med sju scener rundt omkring med opptredener og dance-alongs! Kjempegøy! (Blogspot har visst slettet både et bilde her og alt jeg hadde skrevet... Og ommøblert bloggen så alt som skal være på siden nå er under innleggene... Skjønner ikke...) Mellom to av scenene var det bilutstilling! Mange dødsrå biler! Så måtte vi jo ta pariserhjulet! Wheel of Brisbane! Kila greit i magen på toppen der! ;)Finner du Nicho? Tappert forsøk på å ta bilde av den digre discokula og de to platåskoene! =) Pariserhjulet... ...nærmere toppen Prøver å illustrere hvor høyt oppe vi var. Tvilte på at bilde av oss to mot greenscreen ble så veldig bra, så vi tok heller et selv vi! :) Kjempemorsom kveld i Brisbane! Neste gang jeg skal dit, om to uker er det for å heie på Nicho og Lars som skal løpe halvmaraton, gærningene. Håper alle har hatt en fin helg!=)

4 kommentarer:

Anette sa...

Netten likes this ;)

Madeleine sa...

Shit saa misunnelig!!! Jeg har saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lyst til aa vaere der! :) Hortes dritkult ut!!

brurock sa...

Hehe, Netten er jevnt over spretten, aldri gretten! ;) Og Madeleine, tenk deg dansejentene da! Vi hadde blitt helt oppråd, for vi hadde ikke visst hvilken scene vi skulle danse foran! ;)

Lill sa...

Hola min søte blomst!
Ser ut som dere storkoser dere der :)
Har lagt deg til bloggen min!
Puss på deg :)