CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 4. august 2009

Happy B-day 2 meee

Gutta laget den beste pasta og kyllingsalaten jeg har smakt! Pluss tzatsiki og hvitløksbrød! Ojee Jeg fikk den fikse ideen å ta noen drinker oppe i Q1. Lite visste jeg at man måtte betale for å ta heisen opp til baren, så folk måtte jo betale cover. Frekt, men DEN utsikten da. Skal tilbake dit på dagtid med stativ og speilrefleks! Jeg hadde skikkelig lyst på Irish Coffee, så vi gikk på flere irske steder, men det hadde de ingen plass gitt. Dvs, de hadde ikke kaffe. Neste gang tar vi med termos! ;) Men man kan ha det morsomt med skjerf, øl og et kamera også. Her er Karen og Nikolai. Jadda, vi fornekter oss ikke vi!

<3> Julie er dronninga av seriøs! :D Og her er dem hun har å konkurrere mot... Hæhæ Var kjempekoselig at dere ble med og feira bursdagen min! =) Fikk yndlings Shirazen min gjorde jeg også; Jacobs Creek! Alyce var også med, men hun dro før Julie gikk tom for batteri på kameraet sitt og gikk bananas med mitt isteden! I dag har jeg og Lars vært på biltilsynet, jeg har fått meg 18+ card, så slipper jeg å drasse med kort og pass på byen her (de tar ikke kort i barene uansett...). Snodig opplegg. Bankkortet mitt er ikke gyldig leg alle steder, men dette kortet som det ser ut som jeg har laga sjøl er det. JAj. Driver og sjekker ut mastermulighetene på Griffith, skal oppver på Open Day på søndag. Jeg skjønner ikke så mye av kravene kan du si, så jeg håper jeg finner ut av ting. Det jeg håper er at bacheloren min er nok, hvis ikke må jeg ta certificate først, og da kan det hende det blir rot i oppstarten av masteren. Er ikke noe stress egentlig, men vil gjerne få ting på plass. Jessjess. Nå skal jeg se om jeg finner meg en Gym i nærheten jeg kan melde meg inn på, og kanskje et dansekurs? ;)

0 kommentarer: