CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 6. august 2009

Ramla utpå...

Jadda, is OG Baileys, da er jenta glad! "For your smile" sa han som kjøpte den til meg. Blir ikke stort bredere enn dette! En av to brasilianske venner for kvelden! Og den andre. Najs! Begynte jo bra i går da, joggetur, gikk ned til Broadbeach og meldte meg inn på Fitness Express, gikk tilbake, tok det bildet som er den nye headeren, og så fant jeg ut at det var ølling på gang borte på Genesis... Var Julie, Barbro og jeg. Var morsom kveld, men litt i overkant. Nå har Nicho og Lars dratt på skolen, og jeg er eeeensoooom. Må bli LITT bedre form her, så kan jeg gå meg tur på stranda =)

2 kommentarer:

Julie sa...

tror kommentaren min maa bli ingen kommentar i denne omgangen. hehe

brurock sa...

Nuff said ;)