CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 8. august 2009

BBQ i går

I går var jeg og Nicho invitert p BBQ hos noen han tar fag med, og plassen var Chevron Renaissance. Dere har kanskje sett bildene jeg la ut av felleområdene våre med basseng, griller osv. Vel, her snakker vi fossefall, sandstrand på den ene siden av bassenget, og kjempestore grillarealer. Jeg tok disse bildene for å vise hvor jeg og Nicho blir å bo hvis vi skal fortsette å bo i GC etter jul! Det er altså her dere evt blir å komme på besøk! ;) Hvis dere ser nøye ser dere folk som står ved grillene. Fellesområdene her var i 6. etasje, så de hadde utsikt over hovedgata i Surfers Paradise! Er det rart det er mye grilling her nede? =) Her er sittearealene ute. De var riktignok under tak. Det ble kjølig etter ei stund, så da trakk vi opp i 24. etasje til Stina og Martin. "Skål" er et dekkende ord for det vorspielet der. Etterpå var vi på ANSA sitt arrangement på Melbas, og en tur på SinCity. Klok av skade etter forrige gang tilbragte jeg tiden på dansegulvet,IKKE i baren. ;) Kjempemorsom gjeng som jeg håper vi får møtt flere ganger!=) Nå sitter jeg og ser ned på stranda, der blåser det sånn at det er bading forbudt stort sett overalt. Bare en og anna surfern som tør å prøve seg. Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, snakket om å dra en tur til Brsibane, men vet ikke helt enda. I morra er det Open Day på Uni, så da skal jeg se om det er noe vits i å stikke dit. Mastern som jeg vil ta er på Logan Campus, men det er den eneste campusen som ikke har åpen dag. Vi får se! =) Forresten, til den som prøvde å ringe meg en natt her med skjult nummer: vi ligger åtte timer foran Norge, derfor ble det litt vanskelig å ta den! ;) Have a good one, som de sier her! :)

2 kommentarer:

Anette sa...

Neida, Netten er ikke misunnelig i det heeeele tatt! Aldri... ;)

brurock sa...

Ble ganske misunnelig selv, og jeg syns jo ikke det er noe galt med bassengområdet vårt egentlig... Hehe. Vi er mye nærmere stranda enn det der da... ;)