CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 12. august 2009

Til farmor og farfar!

Farmor og farfar får internettilgang i løpet av dagen, så denne er til ære for dere! =) Jeg har endelig psyka meg opp til å kjøre bil her, var og henta Nicho på Griffith i går og i dag. Var ingen sak i det hele tatt, men det kan jo ha noe med at jeg har sittet i passasjersetet og glana i noen uker nå... Dette bildet er tatt på universitetsparkeringa. Skal love dere at de som satt i parken like ved lo godt av Nicho! ;) Det med at du kan ha hva du vil på skiltene har kommet litt lenger her nede enn i Norge vil jeg tro. Denne Porschen måtte jeg bare ta bilde av! Prøvde å ta bilde av Surfers Paradise skiltet nede på strandpromenaden i det vi kjørte forbi. Syns bildet ble litt morsomt. Tror ikke det guttene skjønte så mye da! =) Og endelig har jeg pelt med bort på Baskin Robbins og kjøpt den største boksen full av Peanutter and chocolate icecream! Hihihihihiii. Den var tung å holde på strak arm! Fordelen med den er at den er så mektig at i sta orka jeg bare ei skje... Er ferdig med å oversette CV nå, og driver og skriver jobbsøknader, så får vi se om det blir noe jobbing! Skulle egentlig i Q1 i dag, men orka ikke etter treninga. Så var det torden og lyn ute i havet, jeg lina opp på balkongen og prøvde å ta bilde, men uten hell... Jaja. Det skal visst bli mange muligheter til det i oktober/november. ...og hvorfor kommentarfeltene er borte nå og noen der hjemme har vanskelig for å få opp bildene vet sannelig ikke jeg. Hva er det som skjer med bloggen da? Jeg vil gjerne vite hvis noen vet hva jeg har gjort galt!! =)