CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 15. august 2009

Thunderbird Parc, Tamborine Mountain!

Sebastian, James, Nicho, Lars og jeg passe gira før vi skal inn i Thunderbird Parc! Det er et sted James visste av oppi Tamborine Mountain. 45 min kjøretur herfra. One size fits none... Hengebro oppvarming! Kjempemorsomt konsept! Alt var oppi trærne! Ikke greit å være Lars når bølle-Nicho kommer bak... Nicho tar karate kid litt videre. På en HØY stolpe i outbacken! Jeg ligger og kuler inni rørene og tar bilde av Nicho som også kuler! Var vel her det begynte så smått å bli litt tungt? Vrien! Spagat-huskene. Men jeg er like glad! Hele gjengen! Nicho setter utfor! Gutta etter Tarzanløypa! DENNE var tung!!! All ære til Gladiatorene! ;) Utrolig hvor fort det virker normalt å stå fire vaksi karra på ei lita fjøl oppi treet... Nicho tar på krigerfjeset! Ready for impact! Og her kommer jeg! Jeg veide visstnok ikke nok, så jeg fikk aldri æren av å smelle inn i den puta på slutten... :/ Menmen, gratis trening det da. Hehe. Kjempemorsom dag! Villmarksleiren X 10! ...jobber fortsatt med kommentarfeltene som er borte... Ha en fin lørdag!