CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 12. august 2009

Forsøk på panoramabilde

Jeg har gjort et tappert forsøk på panoramabilde fra stuebalkongen. Photoshop sydde sammen bildene som best det kunne, men mangler fra fotografens og kamerastativets side gjorde bildet tvilsomt i kantene. Pluss at formatet ikke lar seg laste opp hit, så jeg legger det ut på facebook isteden. Jeg sa jo før jeg dro hjemmefra at jeg skulle begynne å jogge her. Som sagt så gjort, og all ære til folk som driver med dette og (later som de) liker det. Første turen måtte jeg stoppe og brekke meg. Gjør ikke det mer, men det føles fortsatt ut som jeg har hjerteinfarkt på gang, beina mine begynner å prikke (på grensa til å sovne) med jevne mellomrom og jeg blir ganske svimmel innimlllom. Skal det være sånn eller? Kommer dette til å gå over snart? Jeg satser på det, og fortsetter med håp om lavere puls og høyere O2-opptak i nær framtid. Hvis noen finner meg bevisstløs på Broadbeach Boulevard, så vet dere at det ikke har skjedd noe kriminelt. :P I dag er det overskyet, perfekt å lete etter jobber på nett. Også perfekt å ta bilder, men vi får ta business before pleasure her nå. I ettermiddag skal jeg på treningssenteret med Alyce, og i kveld skal vi en tur bort i Q1 hos Silje og Ivar. DA skal jeg ha med kamera og stativ!! ;)