CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 15. august 2009

fredag kveld

Hei på seg! Sitter oppe sent nå, veldig opplagt etter å ha sett Public Enemy. Johnny Depp må jo være verdens beste skusepiller nå! Her om dagen var det lov til å bade rett nedenfor leiligheten, så da måtte jeg ta et bilde for å vise systemet med å bade mellom flaggene. Helt til venstre sitter livvakta inne i bilen sin og sier ting over høyttalerne, som høres ut som en masse røl fra balkongen her. Sikkert en fjomp som la på svøm, gikk for langt ut eller kom i utkanten av området. Når badeområdene flyttes fra dag til dag så er det jo ikke særlig smart å bevege seg utenfor flaggene… ;) I går var jeg på jobbintervju i en barnehage. James, kameraten til Nicho, fiksa intervju, kjørte meg dit og kjørte meg hjem igjen. Kjempesnilt! I morra skal jeg antakeligvis bli med ham og dem han jobber med på skøyter. JA, jeg vet, hva er DET å gjøre her nede, men det er gøy å treffe locals! Pluss at jeg sikkert KNUSER James på skøyter, haha. ”Are you, like, going backwards and stuff?” Vi har vinter halve året i Norge, selvfølgelig kan jeg gå baklengs på skøyter. Uansett, håper jeg får blitt litt kjent med dem så det er større sjans for at de ringer meg når det trenger folk! I morra tidlig stikker vi opp i fjellet på noe klatregreier! Juhu! Det er ikke fjellklatring da, det er noe taugreier oppi trærne, men det blir sikkert kjempegøy! Skal ta med kamera, så det kommer sikkert bilder i morra kveld! =) Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal få kommentarfeltet til å fungere igjen, så det får bli enveis i mellomtida. Hvis ikke er jeg jo tilgjengelig på mail, mobil og fb! =) Så blir det vel Gold Coast Bulletin med jobbannonser i morra, vi får se! No worries, right?