CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 31. juli 2009

Nabolaget!

Q1, worlds largest residential tower! (...finnes ingen god oversettelse) Dette er tatt fra soversomsbalkongen.

Gutta poserer villig (om enn litt tvilsomt) ved bassengområdet. Alt dette tilhører Longbeach, som er navnet på highrise'n vi bor i. De lave takene bak der er BBQområdet.

Kveldsutsikt sørover fra stuebalkongen.

Innendørsbassenget. Nicho poserer nok en gang veldig fint. ;) Det bassenget var så varmt at jeg fikk vondt da jeg putta foten uti. Det kan riktignok ha noe med at jeg var iskald på foten. MÅ jo gå med Hawaianas selv om det er kaldt :P

Ved bassenget. Q1 til venstre bak der.

Gamezone. Er greit med så døktige modeller! ;)

Grillene... :D

Tennisbanen sett fra soveromsbalkongen.

Enda mer utsikt fra soveromsbalkongen. Genesis highrise'n er der vi var på grilling her om dagen der Julie og Nikolai bor.

Sørover fra stuebalkongen by night!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååååå Mari-æ kjæm te å savn dæ sånn. Det er kjempe artig å følge bloggen din, jeg er inne så snart jeg sitter forran pcn..:)Håper du får mange fine opplvelser og mange gode minner som du kan ta med videre i livet. Æ e kjæmpe glad for at æ har blitt kjent med dæ!!
Kos dæ masse:)
Stor klæm fra Julie

brurock sa...

Hei Julie! Det var koselig å lese! Jeg er glad for å ha blitt kjent med deg også, og nå har jeg om ikke annet blitt kjent med ei Julie her nede også! :D Nå skal vi på trening hele gjengen her. Viktig å fortsette på det man har startet! ;) Men så har jeg jo mye mer overskudd til det nå før jeg har kommet på plass med eventuell jobbing. =) Håper du koser deg i Trondheim, det er jo best tiden på året enda ei stund! =) Her fryser vi, våkner av det hver natt. Men snart blir det likar! ;) Mange klemmer!

Anette sa...

Ååå, blir ikke lite misunnelig heller da! Ser ikke så verst ut akkurat! Som en eeeevig ferie! (med en poserende kjæreste rundt i alle krinker og kroker...)

brurock sa...

Jeg vet, og det blir jo bare bedre og bedre når det blir varmere nå. Og Nicho begynner å få dreisen på posinga... Lars var dyktig også, men Mari var dessverre ikke like dyktig med eksponeringa... Nicho vet det og er alltid klar for en second pose! ;)