CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 25. juli 2009

Changi airport

Kom til Gardermoen i gaar, trist of forlatt, men da moette jeg heldigvis SIlje! Kjempekoselig aa ha selskap saa lenge foer flyet gikk. Due to some bad weather in London ble flyet to timer forsinet (!), og jeg moette loepe som faen gjennom hele teminal 4 paa Heathrow. Fin treningsoekt det, den var STOR! Og jeg som er saa paapasselig i sikkerhetskonrollen hadde glemt at jeg hadde kjoept opp hele lageret til Imsdal fordi jeg hater smaken av annet flaskevann. Alarmen gikk og de tok hele veska mi for aa gjennomsoeke. Paa tavla sto det flight closing og jeg visste at den mest sannsynlig var i andre enden av terminalen. Jeg hadde rett! Overherte noen si paa telefon at de skulle til Australia, saa jeg kom i snakk med dem og det viser seg at de bor rett ved oss i Surfers! Staar og vebter paa dem i Changi naa, de skulle komme med et annet fly. Skal praeve aa faa skaffa meg traadloest nett naa, kanskje jeg faar lagt ut noen bilder ogsaa!

0 kommentarer: