CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 27. juli 2009

Surfers Paradise

Arriving Australia ;)

Da var jeg vel framme i Surfers Paradise, i motsetning til kofferten min som ikke rakk flyet i London. Jaja, god grunn til å dra på shopping i morra det! :P Jeg, Julie og Nikolai sto jo lenge og venta på kofferten min ved båndet før vi spredde oss til Oversized baggage og flyselskapet sin desk i tillegg. Innen jeg fant ut at kofferten ikke var der hadde en hel Boeing 747 med asiater stilt seg i tollkøa, så det tok sin tid gitt! Det gikk jo mest utover Nicho på utsida, vi hadde jo underholdning. Når ingen av oss har sovet ordentlig siden torsdag er vi jo ganske på nett med elendig sans for humor…

En times biltur senere kom vi til Surfers, og ”skulle bare” sove en time eller to. Akkurat det jeg hadde bestemt meg for å unngå, for det endte jo opp med at vi sov sju timer… Da vi sto opp klokka fem på ettermiddagen tilsvarte det klokka ni på morran i Norge. Jetlag ja! Skal legge meg som vanlig i kveld og velge å ignorere det fra nå av, men i dag var jeg helt skutt så det var egentlig ikke til å unngå.

Jeg og Nicho har spankulert litt rundt, spist på Al Fresco, tatt en hvit kaffemocca med mint på Starbucks og spankulert enda litt mer.

Mobilnummeret mitt her nede er +61415943962!

1 kommentarer:

Anette sa...

Åååå, så gøy! Jeg vil også dit! SKulle ønske jeg kunne ta meg en tur på besøk! :)