CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 19. juli 2009

Sommerferie i Norge

Jeg og Nicho var og besøkte Maria, Knut og lille Ane i Harran. Knut driver å restaurerer ei diger trønderlån der som de etterhvert skal flytte inn i. Det blir stas å se neste gang vi er der, for nå var det ikke stort annet å skryte av enn grunnmuren. ;) Men stabburet i hagen var fint da! Tok masse fine bilder der oppe, men bebisen er med på dem, så jeg legger dem ikke ut. Tilbake i Trondheim rakk jeg å si hade til Inger (tusen takk for kjempefin bursdagsgave og allerede veldig nyttig avskjedsgave!) og Lillian før vi dro til Oslo med toget fredag morgen. Ble lite søvn den natta pga pakking og vasking av klær og at jeg kjørte Lasse til flybussen 05:15. Da jeg endelig fikk sove på toget bråvåkna jeg og det satt to stykker i setene mot oss. En unge som satt og nistirra, jeg er sikker på at han stirra meg våken! Creepy! Framme på Jessheim hos Anette og Marius tok det ikke lange tida før Nicho fant gitaren! =) Anette fjaser rundt og poser med "mor & barn sover" skiltet hun fikk på babyshoweren sin. Søt t-skjorte, men ikke like morsom som den hun har der det står BEBIS på magen. Grillkongen Craig? Nei, Marius er nok mer riktig! Nicho spiller gitar, Anette fjaser, Marius griller og Mari tar bilder av det: alle i sitt ess! ;) Foreldrene til Marius kom også, det ble en kjempekoselig kveld! For min del endte den riktignok med at jeg sovnet på putekassen med Neela i armkroken. ;) I går hadde vi en slow start med god frokost og litt drifting utenfor leiligheten. Jeg så på ja, er ikke kjent for å kjøre fjernstyrte biler særlig bra når de kommer mot meg... Overlater det til "proffene" =) Vi tok toget inn til Oslo der jeg traff Cilie på Oslo City (gikk meg også på Mari og Stian og Maria, Jorid og Ane!), og vi var en tur på cafe med Mia og venninna hennes. (danse-)Silje kom og vi stakk til (ergo-)Silje der vi kosa oss med wraps og godis. Og verdens dårligste film, Disaster Movie. Lasse og Madde kom også, det var kos for de drar til Kreta i dag, så ser ikke dem heller før jul. Kjempegøy å få møtt alle sammen før jeg drar!=) Ligger på sofaen og slæger nå, skal hive meg på en buss til Hvaler etterhvert. Nicho er der nå på hytta til morfaren. Og dessuten: KJÆRESTEN MIN HAR BURSDAG I DAG! =) Gratulerer så masse! Vi får feire både deg og meg down under med fallskjermhopping eller noe ;)

0 kommentarer: