CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 27. juli 2009

Shopping og bagasjen på plass!

Todays purchases! ;) I og med at jeg var her og klærne ikke var det var det jo bare å shoppe da! Denne Billabong hettegenseren for eksempel. Måtte ta bilde før jeg tar av den ubrukelige ”pels”kanten. Er liksom vinterklær hvis det er pels da vettu, men det er jo en helt vanlig hettegenser. Så har jeg endelig funnet meg en catsuit! :D Kanskje den kan brukes på Race Day på lørdag? Vet ikke hva det er, men det er visst en helsikes fest!

Var hjemme og lunsja på en av de tre balkongene! ;) Dette er den med utsikt innover landet. Men er der det er sol på dagtid. Kofferten min hadde kommet mens vi var ute, og den hadde tollerne kosa seg med da vettu. Den var låst med hengelås, men hvorfor klippe av hengelåsen når man kan ødelegge glidelåsen? Måtte dere møggle i karantene med utenlandsk frukt, nøtter og jord fra undersiden av gamle joggesko, idioter!! Kofferten er herved ubrukelig i den grad jeg ønsker at innholdet er der ETTER reisen også. De hadde til og med ødelagt glidelåsen på forlomma, og den var ikke låst en gang. Flotters.

Jeg har alltid trodd jetlag var litt oppskrytt, men neeei. Våkna i natt, sulten og lysvåken. Innimellom føles det som jeg er full, gutta spiser nesten ikke mat og vi ser ut som narkiser med blodskutte øyne hele gjengen. Nå begynner det å bli hardt, så det blir spennende å se om vi klarer å se hele Brüno på kino uten å sovne! ;)

To dager i Surfers og jeg har fortsatt ikke vært på stranda! :O Blir vel i morra tenker jeg, nå har jo badeklær og treningsklær kommet også! =) Skal ta bilde av utsikten her, men skal vaske vinduene først! Haha, teit, men det kommer til å bli bra, nå er de fulle av salt og gørr. Dem jeg ikke når i kommer det en mann rapellerende nedover veggen fra 26. etasje og vasker innimellom. Kanskje det er noe å tenke på sånn karrieremessig? ;)

2 kommentarer:

Maddis sa...

Mari mi Mari!!! Saa godt aa hore at du har det bra til naa, du kommer til aa ha det helt topp!! Men jeg kommer til aa savne deg, big time!!! Synd vi ikke fikk til aa motes for du reiste, men jeg satser paa et fantastisk gjensyn om en stund :) Jeg skal ha deg med i tankene mine og hjertet mitt, spesielt imorgen paa Madonna konsert! Vi prates snart vennen min :)

brurock sa...

Hihi, ja det er gøy her, men jeg er ganske forvirret enda, hehe. Vi er nok mange som savner deg også, Maddis! =) Kos dere så masse på Madonnakonsert!! Og så håper jeg det går bra på den nye jobben! =)