CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 22. juli 2009

Hvaler <3

Har man bursdag så må man opp i stolen, sånn er det bare! ;) Feira bursdagen til Nicho med middag på Skjærhalden. Kjempekoselig! Han og Michael sympati-gikk-i-joggebukse så jeg ikke skulle føle meg så dust der jeg kom rett fra bussen. Tviler på at noen av dem hadde særlig mye imot det! ;) Gutta boys! Mye har skjedd siden sist jeg var på Hvaler: nå er yngstemann plutselig høyest! :D Marinaen! Ikke særlig bra bilde, men bare for å illustrere for andre landkrabber at det finnes "campingplasser for båter"! ;) Haha, ler meg ihjel. Små rare dekkshunder i redningsvest. De satt bare der stakkar, visste ikke helt hva de skulle gjøre. Hytta på Spjærøy. Angående både dette og neste bilde: bestefaren til Nicho er så NSB som man kan bli! Underviser der gjør han til og med! Kjempekoselig å være her igjen, trist at jeg måtte dra så fort. Ble verken båtliv eller bading. Neste gang!! =)

1 kommentarer:

Lill sa...

Haha.. Kjente nesten ikke Nico igjen.. med klær på :P