CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 25. juli 2009

Changi Airport II

Så lett var det å fikse trådløst nett da seh! =) Må jo legge ut bilde av min følgesvenn saueputa! Takk til Lillian som ga denne til meg, lite visste jeg at det er den perfekte reiseputa! Og takk til "Ingers tips til lange flyreiser"! Hadde det ikke vært for deg hadde jeg nok være ganske ekkel her jeg sitter nå etter den løpeturen på Heathrow i går. ;) Mygad for en diger flyplass.

Her sitter jeg nå med Julie og Nikolai! Vi fant faktisk hverandre nede her, så nå sitter vi og nerder. Er litt ør i hodet etter 13 timer på fly, kjennes ut som sånne svimmelhetsanfall innimellom. Skal fikse meg noe å drikke nå, så får vi ihvertfall eliminert det! ;)
Prøver her å illustrere hvor lang terminalen er, uten helt å lykkes med det. Man ser nesten ikke enden. Og det her er jo bare en liten del av den ene av fire terminaler eller noe. Gleder meg vilt til å gå av flyet i Brisbane i morra og møte kjæresten miin =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Fine puta! den hadd æ glemt! Syns d e trist å læs æ da ='( må venn mæ te at du e bort!!! Savne dæ masse! ='(
Kos dæ down under =D vi snakkas på mail å skype osv :):)

Søsters

brurock sa...

Savner deg også søster, men nå har jeg puta her, og hver gang jeg ser på den tenker jeg på deg vet du! ;)