CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 28. juli 2009

Bakvendtland

Møtte denne raringen borti gata her!

Jeg lever enda, og det er godt gjort. Bilene kjører på venstre side her, og jeg sliter med hvilken vei jeg skal se meg for hver gang jeg krysser gata! Jeg har funnet ut at det beste er å holde Nicho i hånda, såfremt han er der da. Og solen GÅR faktisk andre veien her! Det er jo logisk, siden vi er sør for ekvator at den sveiper innom nord før den går ned i vest, i motsetning til Norge der den sveiper innom sør. Men det var jeg ikke klar over så jeg holdt på å dette av balkongen da jeg så det. Et øyeblikk trodde jeg det var jetlagen som spilte meg et puss, men det kan da umulig henge i fortsatt?

I går så vi Brüno, og jeg vil herved fraråde alle å gjøre det samme. Stefan hadde rett, den er IKKE verdt å betale for.

I dag gikk jeg meg en tur for å se meg rundt, og ble først beskyldt for å være irsk, og deretter britisk. Den første var basert på språket, den andre på chipen på visakortet. Haha!

I morra skal jeg sende hatmail til Quantas Airways. De skylder meg en koffert! Jeg skal også sjekke ut mulighetene for å leie en surfeinstruktør, og se hva slags turer som går herfra framover. Er sikkert mer når det blir sommer.

Gratulerer til Lillian med førerkort til mellomtung motorsykkel!

…for dere som ikke vet det er det sykkel med max 34 hester. Ikke ordentlig motorsykkel sier du? Neivel! …de fleste Harley’er er mellomtunge! :P

0 kommentarer: