CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 3. mars 2009

Helga and such

Velger å starte med dette bildet fordi det er ganske beskrivende for fredag: Lill sitt smykke for anledningen lignet på analkuler! Håkon og jeg var i slaget, så vi måtte jo danse til ære for analkulene!
Et anstendig bilde av Nina!!!
Hva passer vel bedre enn å finpusse på en aldri så liten freeze? Jeg har mange blå kroppsdeler nå: skulder, albue, underarm, kne pluss en lang rød strek nedover venstre lår som blir gradvis mer blå. Skills? Nope.
Ehm, hva skal man kalle dette da? Det er ihvertfall Lill, Elisa, Elin og Nina!
Havre-Lill, like pen som alltid! =) Om enn litt blå lepper! ;)
Nina trener knebøy med Anders på ryggen. Eller? Det var en kjempekveld, og vi endte opp på Crash. Der var det jo gøy! Lørdag var litt sånn nixe-dag, og Anette, Marius og de to voffsene kom. Vi så Madagascar 2, eller Marius så mens jeg sov og Anette halvsov? Ble tidlig kveld kan du si. Dagen etter hadde vi full søndagsfrokost; Helle var jo også på besøk, og Nicho var med via Skype! ;) Hehe. Kjempekoselig å ha besøk av dem, selv om jeg glemte å ta bilder! :/ I dag har jeg vært og henta posten og levert fra meg diverse nøkler til Siñer. Det var litt rart...
Fant Sindre malende inne i leiligheten. Det var snålt å se det sånn, vi har jo tross alt bodd der i to og et halvt år.
Hadde tenkt å beholde lappen på postkassen som et minne, men noen har strøket over navnet mitt... Sikkert postbudet. Henta det siste av skrammel som vi hadde i kattehuset også, så da var vi vel offisielt helt utflytta! Det var koselig å snakke med Sindre igjen da, spørs om jeg blir å komme lurende når det blir grillvær? ;P

0 kommentarer: