CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 13. mars 2009

Itj så tosken

...å få et bilde jeg har tatt på årsplanen til barnehagen! Naaaajs
Jessda, var på middag til Inger og Stefan på tirsdag! Og da var det på høy tid å innvie dansematta til Inger! Stefan holdt på å le seg ihjel hver gang det var min tur: "Du begynner rolig, men så begynner du å miste kontrollen, og da er det jævla gøy å se på". Tviler ikke, jeg følte meg ikke særlig flink, og noen ganger var jeg så konsentrert at jeg mista balansen og datt av matta, stokka beina og hoppet rundt sånn at jeg havnet så langt bak på matta at hvor jeg tråkket ikke ga noen poengmessige utslag. Men vi utfordet Stefan, og han stepped up tp the challenge, og var ihvertfall ikke dårligere enn meg! Vi fikk vel E begge to? Måtte jo ta bilde da, Inger som filmer mens hun holder på å revne av latter! ;) Nå skal jeg på showdans! Det blir hardt; starta 8-ukers treningsprogrammet mitt i går. På vei hjem hørte jeg på masse støgge sanger fordi jeg var så sliten i armene at jeg ikke orka å løfte dem for å skifte sang... ;)

0 kommentarer: