CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 23. mars 2009

Trening, film, dansing og nixing

Haha, ler meg ihjel. Vi ville ha noe hjernedødt, og det fikk vi! ;P
Litt skuff, men helt grei søndagsunderholdning.
Avslutte med en klassiker! Har sett den før, men da sovna jeg. Brad Pitt er konge, jeg skjønte sånn ca ingenting av det han sa! Tre filmer på en dag er kanskje litt nerd, men det var i protest mot den HELVETTES snøen!
Lasse har fått meg hekta på dette tåpelige spillet. Når man klarer et adventure spilles det i sakte film og man får Beethovens no. 9 og fyrverkeri. Hehe.
I går var det elevkveld på Rick's med vors på Dora først. Jeg ble stående i døra med Anikken ei stund, og vi kom i snakk med en amerikaner som sa han var med på turneen til Pablo Francisco og at han kunne fikse billetter gratis. Sean: are you a man of your word? ;P Antakeligvis ikke. Men hadde gladelig sett showet hvis jeg fikk billetten gratis.
Tomas breaker, og the audience goes wild! Vi andre deltok på lynkurs i lindy, boogie og street. Var dødsgøy, særlig lindy! Hadde også en konkurranse, men jeg var jo en av dommerne, så jeg kunne ikke være med. Litt skuffa over dansekunnskapene til folk da. Det var ca ingen i lokalet som visste hva en soultrain line var, de drev og styra med noe conga. Ikke visste de hva go-go er heller... Jaja, arti læll!
Kine og fetteren har bytta outfits! Han vant konkurransen sammen ei jente som klarte alle 19 oppgavene på arket. Impressing! Ser i overskrifta at det står trening også: jeg og Karin var spreke og var på PulsStep OG HardMage på lørdag. Yeees. Og utover dette har jeg stort sett nixa! ;)

0 kommentarer: