CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 24. mars 2009

Lucky Monday!

Hvorfor er Lasse så glad? Kanskje på mine vegne fordi jeg fikk igjen 12 000,- på skatten? Eller kanskje fordi Sean faktisk ringte i dag og hadde fiksa to billetter til meg på

Pablo Francisco - Who you foolin' - European Tour 2009
Og, ja, på rad X2! Altså den andre av de ekstra radene de hadde satt inn. Heeeeell yeeeeeeah!
Jeg trodde jo verken at Sean var standup komiker eller at han fiksa billetter, men han gjorde jo begge! Han var faktisk morsom (Anikken Skywalker, hvis du leser dette, Olso S vitsene var KONGE!), og ikke like enspora som the man himself. Når det er sagt, jeg lo så jeg holdt på å dævve uansett jeg! Dette bildet er tatt i de to sekundene Pablo faktisk sto i ro.Flaks! ;) Haha, beste mandagen ever! Finnes det NOEN denne mannen ikke kan imitere?

0 kommentarer: