CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 16. mars 2009

Strålende sol, strålende helg!

Jeg er stolt, for jeg kom meg på PulsStep OG Hard Mage på lørdag!! Ja, det reiv greit, men det var godt! =) Så tusla jeg litt på Solsiden i nettopp SOL! Herlig i Trondheim da! På Dora tok vi bilder til showplakaten vår, og disse jentene poserer villig! ;) Senere på kvelden møttes vi igjen for å feire burdagen til Kine.

Maria laget geleshots. 50/50... ;)
Tomas spiller tøff når han egentlig bare er en kake-breake-mons!
Maddis <3
Maria og jeg har dandert litt pønt på bursdagsbarnet. Og oss selv da...
Næææ, sjå! ;)
Maria eier NOEN solbriller! Hun har "jeg-kler-alle-briller-genet", det motsatte av meg...
Pønt er gøøøøy!
Tidlig på'n i dag, og ut på tur! Skikkelig påskestemning der jeg og Katrine satt på hver vår stubbe.
Bratt skråning, men fin rasteplass! =) Emma er fornøyd, men Vanja ga seg ikke så lett.
Rime, Peik og Sita som tilhører henholdsvis Vanja, Emma og Katrine! =)
Håper alle har hatt ei like herlig helg som jeg! =)

4 kommentarer:

Tina Theres sa...

Så ut som dere hadde det skikkelig artig! :D Jeg maktet ikke ut på lørdag.. :/ Ble bildene bra?

brurock sa...

Hehe, ja det var kjempegøy! Var og så på Tomas og Jørgen, men har ingen bilder av dem. De var dødsflinke! (Var bare du som mangla!) Også The Vibe da, gaddæææm! ;) Jeg har ikke sett bildene verken før eller etter photoshop, men gleder meg til det! Var gøy å ta dem, hvertfall ;)

Anonym sa...

Æ e imponert over at du dro på trening på søndag!!! Lyst til å ta en kaffe en dag snuppings??
Puseløøøøv fra Maria!!

brurock sa...

Med puseluseløvMaria? Anyday! ;)