CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 29. mars 2009

HÆLG! =)

Har hatt store problemer med å gjøre annet enn å sove på hemsrommet etter jeg flytta til Ranheim fordi jeg bare slengte opp senga i full fart den dagen vi skulle ha avskjedsfest for Nicho. Det er plass til Snehvit OG de syv dvergene oppi den, så det har bare gått an å smyge seg sidelengs rundt den til nå. Med god hjelp fra bror og søster ble det da nesten litt koselig under hemsen der. Jeg kommer hvertfall til å sove bedre borti kroken enn midt ut på gulvet! Jeg og mamma fant ut at vi skulle gå til farmor og farfar på Vikhammer. Grei tur det! ;) Fant noe kunst borti veien her og greier. Borte ved Væretrøa (IKKE Værestrøa nei) fant vi HESTEHOOOV! Hihi, sikkert vårtegn! ...og i hagen til farmor og farfar fant vi Snøklokker! Også en ganske grei indikator på at det straks er tid for å ta fram motorsykkelhjelmen! Da vi kom hjem fra tur hadde pappa kjøpt slalomsko til meg! Helt uoppfordret!! Jeg skal jobbe i barneskibakkene på Oppdal i påska, og når det ikke er noe som foregår der kan jeg bruke skipasset jeg får. Har en tendens til å få veldig vondt i venstre kne av å kjøre brett, så har hatt så lyst til å kjøre ski igjen. Og nå kan jeg det!! =) Får låne Lillian sine twintip-ski OG hjelm. Så er vi på den sikre siden! ;) Takk for kjempefine sko pappa!=) Etter prøving av slalomsko var det tid for å teste ut Lasse sin nyankomne Playstation 3. Vi så I am legend, og jeg og Lillian holdt på å dævve borti sofaen. Pappa syntes den var "tam". Når jeg skvetter så mye så klarer jeg ikke helt å tenke at en film er tam... Fikk besøk av Karin og vi så Changeling. Litt sær, men mest forjævlig i og med at det faktisk har skjedd. Heia L.A.P.D. Husk å stille klokka fram mot sommer i natt da! Litt forvirrende for meg dette. Tidsforskjellen mellom meg og Nicho er 9 timer nå. Om to timer er den 8 timer, og den 5. april er den 7 timer. Da stiller jo de klokka tilbake mot sommer. Føkka opplegg. Spurte Nicho om det der, men jeg tror han, Ulrik og Lars hadde hatt et realt Sjetnemarkavors med Gaute Ormåsen på stereoen, så det var ikke så lett å få noe fornuftig ut av ham. ;) Fikk invitasjon til gjenforening på Idrettsskolen i dag. Det er faktisk seks år siden jeg satt og fylte ut søknaden... Syke greier. Håper at det er mange som har tenkt seg i vei, da blir det klatring, pendelhopping og kanopadling som i gæmmle dægger! ;)

0 kommentarer: