CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 14. mars 2009

Det er forskjell på trening og "trening"

Bilde fra Allposters
Jeg har trodd at jeg har drevet med styrketrening før, men det har jeg altså ikke. Jeg har egentlig bare puslet rundt på tilfeldige apparater, og som Maria ville sagt kunne jeg like godt ha sett lysbildeframvisning av maling som tørker, eller hatt høytlesning fra telefonkatalogen... Har endelig fått et skikkelig treningsprogram, og motivasjon til å følge det. Det er godt å ha trøbbel med å gå trappa ned til garderoben etter trening. Da vet du ihvertfall at tida på trening ikke har vært bortkasta! Litt redd for at bulgarsk utfall har føkka venstrekneet mitt, men "vi får håp det bli likar i morra"! Var på 3T sluppen i dag sammen Karen Inger. Snodig senter, og nesten ingen andre der enn dem som spilte Cage eller Squash. Er ikke jeg en bra kjæreste så vet ikke jeg. Laster ned, zipper og brenner som en helt her. Så skal jeg bruke god gammeldags post og sende pakke til Nicho. Nettet Down Under er jo så ræva. You're welcome, mate! ;) Utover det kommer vel helga til å bestå i photosession på Dora (vi skal ha danseshowet Meeting Point i Olvashallens Lille Sal den 30. april, og vi må ha et bilde i brosjyren deres), toilldag og Kines bursdag som skal feires hos Maria! =) Planen var PulsStep i morra tidlig, men vi får nå se om jeg klarer å reise meg fra senga av egen maskin først tenker jeg! ;) God helg!!

0 kommentarer: