CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 26. mars 2009

'bout time to make it official!

Hit stikker jeg i juli/august! Med base hos Nicho og Lars i åttende i den blokka som pila peker på skal jeg levva livet fram til jul! ;) Har tenkt masse fram og tilbake, og funnet ut at når jeg har så lyst, så må jeg selvfølgelig gjøre det! Har snakket med sjefen og fortalt at jeg slutter, så da er det ingen grunn til å ikke fortelle det til hele verden. No worries, mate; I'm going Down Under!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

AWESOME!!!

Nicco

Anonym sa...

hmmm... tror kanskje jeg forklarte litt dårlig når jeg snakka me deg på tlf. Er d andre bilde på bloggen min som er av "huset" vårt. Det er andre veien, men kåken er av bedre standard og en gate nærmere stranda.

Nicco

brurock sa...

Haha, jeg har faktisk lagt inn bilde av blokka jeg IKKE skal bo i! :D Men helt greit å bo en gate nærmere stranda. Syns det var litt rart, du sa jo 80 meter fra stranda, og du er jo ikke kjent for å ha dårlig øyemål akkurat... =)