CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 23. februar 2009

And here it is:

Glam Tour Winter Edition 09 Jessda, til Hølonda med Karin og Inger! Se så sporty! =) Vi er ikke sånne latsabber som har bilvei helt fram til hytta! ;P
Ligretto; spillet som gjør at Mari blir så sliten i hodet at hun sovner halv elleve mens hun later som hun ser på "Med hjartet på rette staden". Ble nok ganske avslørt. Men dette spillet skal jeg kjøpe og ha på hytta altså!!
Vi hørte rare lyder hele natten, og dagen etter fant vi dette i snøen. Hehe, neida. Men det hadde jeg sikkert klart å lure Karin med hvis jeg hadde prøvd. Ser dere hvem som er hvem?
Snowtube!! Til tross for at bakkemannskapene hadde gjort sitt beste var nok doseringen av svingen for liten farten tatt i betrakning.
Og da skjer dette... Hehehe. Lænt
Vi skulle måke snø fra taket, her holdt jeg på å ramle ned.
Denne gangen dikk det fint, og jeg fikk opp snømåka igjen, men jeg klarte å ramle ned fra taket to ganger. Heldigvis har jeg jo jedi-reflekser, så jeg klarte å pælme snåmåka en vei og hoppe den andre veien før jeg datt ned begge gangene. ;)
Urkraften kalte og vi fikk en veldig trang til å borre et hull i isen. Vi ga opp etter ei stund, det ble ikke veldig dypt...
Godt å chille'n på restene av snømannen! Anette, hvis du leser dette: du ser at min fortid innen snowboard-yoga også er nyttig på ski.
Ble mye bilder av meg her, men det er nå ennå slik at mesteparten av bildematerialet fra en Glam Tour ikke skal offentliggjøres. Hvis du lurer får du heller bli med neste gang! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp! jeg ser at snøyoga fortsatt praktiseres, og det er bra. Kanskje du kan vise meg i helga? :D

brurock sa...

But of course! ;)