CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 14. februar 2009

Happy valentine's day

HER er kjæresten min nå! Jeg har strevd i dagesvis med å prøve å ringe ham, og i dag klokka 06:00 sto jeg opp, for det måtte da være ganske enkelt? Så fant jeg ut at man kan ikke bare klæske på landskoden, man må også fjerne det første sifferet i nummeret! Og vips, der var han! Det å endelig få høre stemmen din gjorde at det ble min beste valentine's ever! =) De visste ikke at det var den dagen en gang, og hadde nesten blitt sinte på ei dame utenfor kjøpesenteret som skulle prakke på dem noe hjertegreier! :D De har flytta inn i penthousen nå, og jeg håper jo at de bor der sammenhengende slik at hvis jeg kommer på besøk i sommer så kan jeg gå rett ned på stranda! ;) Jeg blir ikke gal av lengsel, jeg blir faktisk sjuk! Tok en real partymix i går slik at jeg skulle holde ut dagen på jobb, og det gikk bra. Var stort sett i møte med prosjektlederne for den nye barnehagen som skal stå ferdig i august 2010. Fy søren den blir flott! Flytt til Nordre Flatåsen hvis dere skal ha barn i år, folkens!! ;) Nå ligger jeg på sofaen, klokka nærmer seg halv åtte lørdags morgen, det er sikkert bare bajs på TV så jeg skal se Bolt!=) Den er sikkert bra! ;) God helg og Happy Valentine's!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei.. kjenner meg igjen i innlegget her. hehe, kjæresten min reiste til australia den 26 januar men skal heldigvis nedover 1 april jeg da=)

brurock sa...

Men det er jo snart! =) Da er det bare å "hang in there"! ;) Avstand er no dritt for det, altså... Han kommer til Norge i sommer, og da har jeg tenkt meg nedover sammen ham etterpå! =)

Anonym sa...

HEipei, litt morsomt. vi bor i den bygningen du ser helt nederst i midten. står "longbeach" i blå skrift på den. Habilt av dæ d!
Nicco