CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 20. februar 2009

Glamtour Hølonda (winter edition)

Glamtour Hølonda
...og nå er det klart for winter edition! Hihii, jeg gleder meg. Det vil altså si Karin, Inger og meg (og Maddis, hvis hun skulle føle for det) ut på tur, aldri sur! Jeg stiller med kamera og nytømt minnekort! ;) Men først er det karneval på jobben, jeg har fiksa sambamusikk og støøøgt kostyme som jeg skal ha på i morgen! Så er det lønningspils på AiSuma. Gleder meg, det er så god mat der! I dag våkna jeg et kvarter før alarmen (!), så da passa det bra å ringe til Nicho! Har fiksa meg justvoIP slik jeg ble tipsa om, og det funker jo bedre enn vanlig mobiltelefoni jo! Og så koster det bare 5,5 eurocent pr minutt når jeg ringer fra PC til mobil. Konge! De hadde vært ut på byen i går, så Nicho hørtes jo trøttere ut enn meg, hehe. Etter jobb følte jeg meg legally blonde, kan du si. Kjørte meg fast på en BENSINSTASJON!! På flata!! Sier vel litt om møkkaværet i det landet her. Så spurte jeg Shelldama om hun kunne hjelpe meg å dytte. "Kjøre du på SÅÅÅMMERDÆKK eller?!" Nei, faktisk kjørte jeg på nye piggfrie dekk, så SE TIL H****** å brøyt stasjonen da!! Ingen sure miner der da, og hun hjalp meg, men til slutt kom det en kar og spurte om han skulle kjøre så kunne jeg også dytte. Jada, og i det han øker farten og kjører unna tenker jeg bare SHIT, jeg har GITT BORT BILEN MIN! Men mannen var bare snill han, og ville kjøre unna all saltsuppa på stasjonen. Og så på biblioteket da: "Kan jeg låne denne boka for Saupsad Barnehage selv om jeg ikke har med lånekort?" "Dere har ikke lånekort" "Neei..." Smart sagt. Men så har jeg fått danset da! Showdans først og hiphop etterpå, kjempegøy. Ingrid holder sikkert på å gi opp når vi jazzjentene spretter rundt isteden for å bounce, og six-stepen ser ut som lemurer med rumpa i været... Jaja, men vi blir jo bedre da, Ingrid! ;) Nå har Maddis kommet på besøk, hun er her på vinterferie, men det er ikke Lasse da, hehe.
GOD HELG !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan trygt skrive under paa at ja, vi jazzjentene ser jo ikke akkurat driiiiiiiiiiiitkule ut naar vi prover oss paa hip hop... Men moro er det! :)

Anonym sa...

Strike a pose!

brurock sa...

...there's nothing to it! Posing, that is! ;) Vi blir ihvertfall ikke verre, Mæddis!