CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 10. februar 2009

Aktivitet...

...er nøkkelen til god helse, har foreleserne på ergo banket inn i skallen min gjennom tre år. Men når en vesentlig del av hverdagen min plutselig er på andre siden av kloden, MÅ jeg holde meg i aktivitet for å slippe å bli så tankefull og trist. Og det er jo fint for mamma og pappa! I dag har jeg måkka snø i hele gården (det er plass til ni biler der...), vaska og bretta klær og det før middag. Så skal jeg på jazz, stretching og egentrening på Dora etterpå. Det betyr: trening fra seks til ti! Etter det må jeg jo være så sliten at jeg sovner! Da slipper jeg kanskje ekle mareritt også. Ja, det er kjipt foreløpig, men det er jo også et godt tegn da! <3

Got the tv on 'cause the radio's playing songs that remind me of you

0 kommentarer: