CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 25. juni 2009

Utepils!=)

Utepils på Solsoden med jentene i dag! Herlig! =) De fikk paparazzi-fri i dag, så ingen bilder! Kjørte familien til Værnes først i pappas nye XC70. Herlighet. Hva skal man med gass og brems når man har cruisecontrol, avstandsbegrensning via radar, varsling når man krysser gulstripa, røde lys i frontruta når man kommer for nære bilen foran, GPSn oppe hele tia og ryggesensorer all over the place? :D Og det største Volvoanlegget. Tror dere jeg spilte musikk eller? Nå er det sumarnatt. Jeg vil ikke sove, jeg vil bare gå rundt i fjæra, men da blir jeg sikkert litt gretten i morra tidlig. Stikker forresten til Setermoen i helga. Hadde ingen planer i helga, så hvorfor ikke? :D Kanskje får jeg kysse en ulv hvis jeg er heldig!

0 kommentarer: