CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 21. juni 2009

Sommerfest i naustet ++

Lillesøsters har blitt stor! Nå har'a fullført vidergående og alt! Stolt!
Fine bordet som Wenche og Julie dekket i naustet i anledning sommeravslutning på jobben. Koselig!
Julie ønsker velkommen til sommerfest!
Store deler av gjengen samlet i fjæra på Ranheim.
Idyll!
Nææ, se, jeg var også der! Mamma stakk innom og hilste på, og ble utnevnt til fotograf!
Bål, sjø og allsang. Det er sommer det, selv om det ikke er så varmt.
Takk for en kjempekoselig og minneverdig kveld alle sammen! Og ikke minst den mest anvendelige vertinnegaven i verden!
I dag har jeg jobbet som ansiktsmaler på Oppdal. Midtsommerfest! Gøy, men veldig kaldt. Midtsommer du.
Tappert smil etter lang dag. Sto opp 05 etter 2,5 timer søvn og kjørte jeg som bare juling gjennom Melhus sentrum for å komme foran første pulje i den store styrkeprøven. Klarte det, men øsepøse regn trodde jeg virkelig ikke det kom til å bli så allerede på Lundamo var kjøreantrekket soaket. Da jeg skulle stoppe på Berkåk for å varme fingrene var ingen bensinstasjoner åpne, så da var det bare å peise på til Oppdal da. Da jeg kom fram hit la jeg meg rett i badekaret og stjal undertøyet til Helle etterpå, for mitt eget var jo soaket. Rakk å sove 1,5 time til før jeg skulle ivei og male ansikter. Var masse trøkk i dag, veldig gøy. Kanskje det er ansiktsmaling jeg skal jobbe med i Australia? ;P Uansett, nå blir jeg på Oppdal i natt, de hadde allerede redd opp til meg og nå er jeg så urven etter den kalde kjøreturen at jeg er glad for at jeg kan bli her. Blir nok en koselig kveld, Lillian er jo også her!

0 kommentarer: