CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 5. juni 2009

Nothing personal, jeg bare presiserer

Det har skjedd flere ganger nå at folk tar bilder fra bloggen min og legger dem ut på facebook. Hvis jeg hadde ønsket å ha bilder jeg har tatt på fb så hadde jeg selvfølgelig lagt dem ut selv, jeg vet hvordan man gjør det! ;P Les følgende fra facebooks terms of use:

  1. For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos ("IP content"), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook ("IP License"). This IP License ends when you delete your IP content or your account (except to the extent your content has been shared with others, and they have not deleted it).
  2. When you delete IP content, it is deleted in a manner similar to emptying the recycle bin on a computer. However, you understand that removed content may persist in backup copies for a reasonable period of time (but will not be available to others).
Såeh... IKKE LEGG UT BILDENE MINE PÅ FB GADDÆMIT! Hvis du ønsker å bruke noen av bildene mine til noe er det selvfølgelig bare å spørre, men hvis du vil legge dem ut på fb skal jeg spare deg den tida det tar å spørre: Svaret er nei! OG det er selvfølgelig nothing personal! Jeg bare presiserer det :)

2 kommentarer:

Maddis sa...

Sorry Mari!
Jeg tok bildet av meg og la ut, skal slette det igjen! :)

brurock sa...

Nei det skal du ikke gjøre. Gjort er gjort, nå har de bildet! =) For later! ;)