CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 7. juni 2009

Rydda vekk vinterklær. Blir vel snø nå da....

Klassiker sånn fargemessig, ble jo kalt "blåpia" på vgs!
"Rååsa, rååsa, rååsa. Og det er roose på latin"
Hvis jeg hadde vært DJ skulle jeg hatt sånne headphones!
...
Fuuuurrrrrrr
Dette skjerfet har jeg faktisk strikka sjøl. Det eneste...
like a banana
Mamma og jeg gikk ladestien inn til byen i går. På Nyhavna fant vi denne containerern som sto for seg selv, det var visst viktig at den sto denne veien. Hmm, fikk litt sånn LOST associations. Vi har faktisk en butikk i byen som selger alveklær! =D Søtt! Middag på Dråpen med mamma og pappa, herlig! Nå sitter jeg og ser på Hitchikers guide to the galaxy med mitt kjære søskenbarn. Holder på å le meg skakk. Skal bo i huset på Tiller i to uker nå. Være kattevakt! =) Da kan jeg sykle til jobben til og med! Kanskje litt trist med tanke på at MCn står utenfor her, vaska og polert! ;)

0 kommentarer: