CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 2. juni 2009

Gratulerer med dagen, Inger! =)

Denne jenta er 25 år i dag!! Gratulerer så masse med dagen, Inger of Squattbu, feiringa på lørdag (der disse bildene er fra) var kjempekoselig! =)
Øl, snack og kake. Her mangler det ingenting! =)
Downtowngutta! =) Richard var med på feiringa og Anders var flink på jobb. For det SÅ vi! ;) Før bursdagen til Inger var jeg på avskjeds-kake-fest hos Madeleine! Det var UTROLIG mye godt! Det var kjempekoselig med massivt oppmøte til tross for eksamensnerver. Jeg hadde en plan om å snike meg ut, men det går ikke an med denne herlige gjengen, så det ble klemming til den store gullmedalje. Det er ikke sikkert jeg ser så mange av dere før jeg drar, så det var godt å få sagt hade egentlig. DERE ER SKJØNNE! Følte nesten at det var min avskjedsfest også, hehe. Men vi møtes igjen, enten på Hawaii eller i julepyntede Trondheimsgater. =)

0 kommentarer: