CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 10. juni 2009

Grilling på festningen! =)

Pwetty! =)
Ida og Runar kom med lille Milla! Skjønn! Siden jeg glemte å spørre om tillatelse til å sette inn bilde, tar jeg dette bilde av skoa isteden! Og jeg har ganske små hender (såvidt en oktav på pianet, hvis det sier dere noe!) =)
Løøv! På et skikkelig gammelt pledd som minner meg om utallige ferier! =)
Vi tar bilde den veien himmeln er blå...
Kjærestepar i gamledaar Photoshoot @ festningsmuren!
Inger a.k.a Karate Kid!
"I believe I can fly!" Fotograf: Inger Kreative innspill: Stefan Tolkning: Mari
Tigerrrrrr
Elefant!
Spider-pig! =D
Chicksa som kulern på benken =)
...og skumle skyer rullet inn over festningen... Kjempekoselig kveld! =) Gleder meg til neste gang, da skal vi spille kubb,for da skal det ikke begynne å regne!! I dag har jeg forresten vært to turer i byen og begge gangene endt opp med å stå lenge og prate med mannlige motorsyklister som syns det er veldig stas med "kvinnfolk som kjører". Han siste hadde samme sykkel som meg, bare to år nyere og mørkeblå. Stas! =) Traff dansejentene på Mormors, uten at jeg valgte å dokumentere det... ;) Kjempekoselig kveld, men jeg kunne ikke drikke øl. Jeg burde kanskje drukket koffeinfri te? Jeg sitter nå her og blomstrer, jeg som vanligvis kan krølle meg sammen og sovne hvor som helst... God natt!

0 kommentarer: