CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 2. juni 2009

Årets første bad! Dæinnserne på Munkholmen! =)

Ganske så fornøyde jenter kom seg med 10 båten!! Og Madelen er ikke sjøsyk!
Allerede her begynner de å innfinne seg med paparazzitendensene mine! :D
Målet for dagens utflukt!
<3
Fotoversjonen av pikene på broen =)
Madelainen er flinkflinkflinkflinkflinkflinkflinkflinkflink!
Ser du Monika, det var fint lys å ta bilde i! ;)
Jentene mine foran byen min <3
Årets første bad! ...det finnes riktignok ikke bevis på at jeg bada så dere får bare ta meg på ordet! Her er det Madde, Monika og Kine som plæsker!
Hvem er søtest egentlig? "BADENYMFENE" en bildeserie
Dette var årest beste dag så langt jenter! Tusen takk! Og hvis det er noen av dere jeg ikke ser før jeg reiser så var det en verdig avskjed!! <3

0 kommentarer: