CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 13. april 2009

Påska 2009! =)

På onsdag feira vi bursdagen til mamma på spisbar!=) Kjempekoselig og herlig mat! Etterpå var det konsert med Texum. Kjempebra! Og jeg har en ny yndlignsdrink: Very Berry! ;)
Helle, Line og jeg hadde masseproduksjon av Oreokake (høres ut som Nicho sin yndlingsfabrikk)! Her er den ene som vi spiste som dessert. Den andre var til salgs i restauranten! ;)
After-ski på Loftet i Vangslia! "Bøgdas beste after-ski for oss over 20" Det er ingen annen plass å være på Skjærtorsdag!!
Madde og Lillian var raske opp på bordet!
Smiley og Lillian lager "hæla-i-taket-stemning" sammen! ;)
Lasse rocker på bordet han også!
Her PRØVDE jeg å se opplagt ut! Etter heftig ølling på spisbar kvelden før, rett på jobb i Stølen for å male barneansikter og rett til Loftet for jobbe på påskas travleste dag... Jeg slokna tidlig den kvelden, for å si det sånn!
Smiley, DJ Charlie og Jorg! Da bli det stæmning!!!
Og hvor skal man være på Langfredag? OPPÅ BORDET!!
Mamma og Smiley!
Loftet-crewet på Langfredag! Ingrid, Vegard og meg på vårt svetteste! ;)
Koselige påskebordet! =)
Her fikk jeg tatt med meg den ene påskejobben min inn på den andre! Ansiktsmaling før after-ski! ;)
Madde ville male seg selv, men ga opp etter halve ansiktet! Ikke like lett å male på seg selv!
De tre tigrene jeg malte! Han i midten var en random fyr som syns det var helt greit å bli malt. Kunne gjort seg penger på ansiktsmaling på after-ski! ;)
Når Gaute Ormåsen er på Oppdal er han SELVFØLGELIG på Loftet, og da må det tas bilde! ;) Benedicte hadde sikkert ikke så mye imot dette...
Mye rart som trekker opp på bordene etterhvert...
Konge! Guro, Lillian, Madde, Lasse og sjæfen sjøl Vegard!
Tidlig krøkes...
Jeg MÅTTE bare opp på bordet et par ganger mellom ryddingen av glass! =)
Oh yes!
Siste bilde fra påskeaften på Loftet! ...det ble en morsom kveld kan du si!
Etter herlig rådyrmiddag som farmor hadde laget hadde vi vorspiel og var på nyåpna Club Alpin. Vi sto hundre år i kø enda vi var der halv elleve (!!) uten at det egentlig var folk inne... Latterlig opplegg. Men vi rocka hårdt på dansegulvet! Var dødsgøy! Var hardt å stå opp i dag, men frisk luft hjelper mot bakrus!! Fikk malt et par unger i dag også før jeg kjørte til trondheim for å ha EN fridag i morgen! ;) Hehe. Tidenes påske går mot slutten, det er stas at Helle og Lillian er myndige, vi venter bare på Line nå så er ALLE med! ;P Kom hjem til våren!! Herlig! Motorsykkelen skal luftes snart, og jeg skal kaste vinterskoene mine i søpla! Håper alle har hatt en herlig påske! =)

0 kommentarer: