CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 4. april 2009

Oppdal, HELE PÅSKA! =)

Jeg skal visst drive med ansiktsmaling på barna i morgen, så da var det jo bare å prøve å lære seg det litt raskt! Kjørte rett til Oppdal etter jobb og traff Tina som informerte litt om morgendagen og overleverte litt ansiktsmaling. Hun virket veldig koselig og jeg gleder meg til å male barn i fjeset, kjøre ski og synge karaoke! :D Var dårlig utvalg i farger i det skrinet, men denne blir fin med rosa, lilla og gul! =) Haha sier jeg bare. Det ligger seriøst INGEN brukbare bilder av kanin ansiktsmaling på nett da. Her har jeg prøvd å blande litt av det jeg fant uten at det ble noe særlig suksess. Fin å bruke på barn som er utålmodige, men det er ikke så smart med maling på leppa da... Hmm. Nå er klokka snart halv tolv og jeg har satt ny rekord i å holde meg våken. Var til legen i går fordi jeg er så ekstremt trøtt for tida. Lurer fælt på hva som er galt. Slo på alarmen på mobilen klokka halv åtte fordi jeg var så redd for å sovne fra alt. ...forrige fredag gikk jeg ned for telling halv ni... Jærræ. Litt sol, fjelluft og Celine på barnekaraoke gjør nok susen! ;) Det vises på det siste bildet at jeg er ganske trøtt nå, og at all denne skrubbingen av ansiktet umulig kan være bra. Skal køye så jeg er frisk og klar til i morgen! God natt! =)

0 kommentarer: