CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 6. april 2009

Blogging to stay awake

Klokka er halv ni og jeg har mest lyst til å slenge meg nedpå sånn som farfar her. Rare greier. Det hører med til historien at jeg har strevd i to timer nå med å holde meg våken... Campingvogn ja, det blir ikke påske uten den! Farmor og farfar har med seg vogna på Oppdal, og hver påske må vi jo ut dit og sitte! =) Da jeg var liten skulle jeg alltid inn i vogna i påska for å få Nøtte, for det visste jeg at farfar hadde. Da Helle og Line var små måtte tante Marit bære dem ut i vogna i pysjen om morran. Hehe, så dere skjønner vi få påskestemning av den gamle Bjølseth'n! =) Verdens søteste påskepynt! Ser slightly retarded ut, akkurat som påskepynt skal gjøre! ;) Han her er ikke så fin en gang stakkar, men han hører med uti vogna han også! Farfar klippet av snabelen på den i fjor, for han syntes den hadde passet bedre som bamse. Farmor sydde den på igjen og hang den opp! =D Haha, i dag var det en unge som ville males som en djevel. Samma for meg, jeg bare maler jeg! ;P

0 kommentarer: