CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 16. april 2009

Og vinter ble til våår!=)

Mamma og jeg fant ut at vi skulle gå til Vikhammer før the annual påskelunsj! På veien fant vi gåsunger! =)
Ikke like langt bord som på 6. juledag, men veldig koselig og VELDIG god mat!! =)
Seasons in the sun! Eventuelt i en ubrukelig stol...
Når kjæresten er på andre sida av jorda må man ty til "svogern" for litt fysisk kontakt! :P
...
Kjærstepaarigamledaar
Søstrene solvegg
Lillian prøvde å ta fint portrettbilde av meg...
...var bare å innse at DET var dødfødt!
Klemme litt på brodern før han drar tilbake i milits'n! Ser ham jo ikke før sommern!
Viser Keith og Silje hvor jeg skal til sommern, og får øvd på engelsken med det samme! ;)
Mamma gjør som hun får beskjed om!
Årets første motorsykkeltur!! =) Og det var HERLIG! Så da gjenstår det bare å minne alle på at nå er vi ute på veiene igjen! Er du sikker på at det er klart før du skifter felt? Er du sikker på at det er klart før du kjører inn i rundkjøringen? I lav motsol, er du sikker på at det ikke er noen som kommer imot når du svinger over veien? Hvis du kjører ny bil med store "sidebjelker", er du sikker på at en tohjuling ikke har "forsvunnet" bak dem? Hvis du er sikker bidrar du til å få ned ulykkesstatistikken! Tro hørre hjæm i kjærka, som kjørelærern min på videregående sa! ;)
Ny sveis! ...eller, egentlig sæmme gæmmle, men lysna det litt!=) Hadde faktisk pakka treningsbagen, men så fikk jeg frisørtime rett etter jobb. Og da jeg kom hjem sto motorsykkelen klar for tur, så da ble det visst ikke noe trening denne uka. Hvis ikke jeg får til noe i morgen da, vi får se. Men i helga blir det antakeligvis hyttetur til Hemnekjølen med jobbjentene! =) Har jo hatt to treningsfrie uker nå da, men vi får tåle en til.

0 kommentarer: