CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 16. juni 2008

Motorsykkeltur til Tautra

Kom nettopp ut av dusjen etter årets våteste opplevelse! Jeg, Pappa og søsters dro på motorsykkeltur til Tautra. Herlig tur utover ihvertfall, og jeg måtte jo ta et bilde av syklene utafor Klostergården. Mens vi satt der begynte det å hølje ned, og vi måtte pakke alt av mobiler, kamera osv ned i bagasjeboksen til pappa for at de skulle overleve turen hjem. Bra tenkt av pappa, for innen vi runda benserten på Åsen rant det av meg. På vei inn mot Stjørdal havna jeg bak ei campingvogn, og det var greit å styre etter den, for jeg så ikke en dritt! Hadde den svingt av veien hadde jeg sikkert fulgt etter... Hell-tunnelen, eller "The tunnel from Hell" dogga riktignok ned hjelm, speil og speedometer som vanlig, men jeg må si jeg kosa meg i og med at det ikke regna inni der. Da jeg kom hjem var det bare å vrenge av seg og sprette i dusjen. Nå henger det motorsykkelklær til tørk over alt her! ;) Og nei, jeg har ikke kjørt opp enda, fortsatt øvelseskjøring. Jeg kommer nok til å si fra!! ;)

0 kommentarer: