CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11. juni 2008

Kembo-oppdatering


Gratulerer til Michael som ble konfirmert den 11. mai! Her er han omringet av Candiss, og det ser ut som han syns det er helt greit! ;)

Når man har levert bacheloren er det lov å feire! Lese til eksamen kan man gjøre senere! ;) Her er meg og Cilie.

Vi var ikke så mange som var villige til å ofre en lesedag for å feire innlevering av bachelor... Cilie, Anna, Dagny og Line =)

Vi fikk kake av lærerne fordi vi snart skulle bli ergoterapeuter. Og kaken var uten nøtter!! Elsk<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh7WBYYwRlIdkQFLeHGcY7RpMm7hjKv69Jz6qvR2sT58-4TpNj882WCnN7LWWcJXyJ2YiMxRX0fPs5iC0ERphvnYyMdSIJNwtUljo4gGWklRLsxbjmphDys1__Pp_BuTc9U6Ltuyw_sMPc/s1600-h/P1020541.JPG">
Når man er i konfirmasjon og det er sol er det viktig å work the tan! ;) Nicho, søsters og bridder.

Gratulerer med konfirmasjonen Line! Her er bilde av oss jentesøskenbarna!=) Helle, meg, Line og Lillian.

Årets første grillings på festningen! Showdansgjengen=)

Og når man er ferdig med muntlig eksamen og faktisk er ergoterapeut, da er det hvertfall lov å feire! =) Her er blondinesvingen.

Og her er tequila-klubben. Tusen takk til Emma som stilte hagen til disp, og tusen takk for alle grillfestene du skal ha i sommer fordi jeg bar grillkull opp alle de forbaska bakkene! ;)

Årets første årntlige soling, og årets første bading! På gutteskjæret, selvfølgelig.

I alle disse soldagene har jeg og Cilie vært fast innslag på stranda, men jeg somla meg aldri til å ta bilde av det... Før på søndagen da det skya over, da tok jeg et bilde på Væreholmen.

Og sist men ikke minst har Katrine fått seg beppis!! Hun er en finsk lapphund ved navn Sita, og hun er en lodden liten bamse!=) Se så skjønn!!

Ok, jeg skal prøve å blogge litt oftere, grunnen til at jeg endelig har fått gjort det er at jeg er syk i dag. :/ Nå har jeg ligget veldig rolig i hele dag, og det kjennes bedre ut, så jeg tror faktisk at det blir ok til i morgen. =) For da er det avslutningsfeeeest!=)

0 kommentarer: