CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 12. juni 2008

AVSLUTNINGSFEST PÅ ERGO! =)


Tre fullførte år på ergo ble feiret med Black and white party med røde detaljer! Andrea og Eivind åpnet kollektivet og fiksa vors!=)

Vin og øl i sofaen blir... krøll?

Hihi, så pene!=)

Girlsa på den røde løperen!

Mingling på gang =)

Svarte og hvite bord med røde roser! =)

Gutta boys!

Enda mere mingling

Jeg og Silje er veldig inspirert av Kamillereklamen, og MÅ jo ha et lipglossbilde!;)

Sindre og "Ergo-Peten" leste dikt. Dritbra!=) Jeg holdt herrenes tale, men har ikke bilde av det! :/

Digg på DownTown

Og jo mer man har drukket, jo morsommere er lipglosstrikset! ;) Her er vi vel på "vi er søstre vi"-stadiet! ;)

Jeg var litt småhes i utgangspunktet, og måtte holde tale uten mikrofon. Ska love deg stemmen forsvant! Det her var den eneste nattmaten jeg fikk i meg! Det var kaldt og godt! =) Litt sliten også da, men det var en kjempebra kveld!=)

0 kommentarer: