CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 30. juni 2008

Helg på Hølonda!=)

Sånn ser Nicho ut når jeg har på meg avklipte støvler og en gammel gul jakke som henger nesten nedpå knærne. Skeptisk? ;)
Vet ikke hva dette heter, Myrull kanskje? Syns de er litt fascinerende! =)
Anette, Marius og Neela kom på besøk! Her er vi borte og henter dem ved bålplassen i båt som er lånt fra dem på Dammen!=) Flaks for meg som hadde glemt fjellskoene hjemme! ;)
Det var helt sinnsykt mye knott, Anette vil bidra med litt blader på bålet! Hun skal ha for innsatsen!
Han ville jeg passa meg for! ;) Marius hadde med seg luftpistol, og vi skøyt på ølbokser! Det var skøy!=)
Mannen ved bålet :)
Kveldens champagneglass! ;)
Stelle på hunden!
Etter stor innsats ble det så varmt ved bålet at vi kunne varme oss her! =)
Det kaller jeg blikkstille vann! Hytta vår ligger bak den som er på bildet.
Herlig! Og det er midt på natten!=)
Anette prøver å motivere roerne! Hehe, og holde fast hunden kan jo også være lurt.
I dag våknet vi til sol, og da ble det selvfølgelig frokost på verandaen før Marius og Anette begynte på hjemturen, de skulle nemlig hente valpen sin Millie i dag! Neela skal bli storesøster, Millie har nemlig samme mor og far!

Kjempekoselig helg! =)

0 kommentarer: