CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 26. mai 2009

Klatring i Kongeveggen, Snillfjord!

Her er altså Snillfjord! Ikke en innsjø der altså! ;) Syntes det var drittveier dit da jeg var liten, men på motorsykkel er det jo helt topp! Fikk virkelig "kjørt noen svinger"! =)
Hvor er klatreveggen, mon tro? David slapper greit av mens Scott leter!
Greit å gå nedover her med den buldrematta foran. Hehe, spørs hvor bra det hadde gått med Graham hvis jeg hadde tryna...
Her snakker vi misvisende klatrbilde. Ser ut som Megan går trapp...
Chille-sikring.
Ingen fullverdig klatretur uten grill!
David i veggen!
Var litt vrient akkurat der!
Lurer på hva de ler av her? Jeg vet jo at det ikke er meg, jeg tok jo bildet...
Så var det min tur. Aldri klatra så høyt før jeg!
Lax'ern litt. Strevde med den der!
...målet er spiderwoman! ;)
Klatre-grillmat!
Nesten oppe!
Scott leder til ny pers, og jeg har bilde av det! =)
...vi var mange som strevde der! Det skal sies at dette var Grahams første utendørsklatring!
Megan og David gjør det de kan best!
Prøver meg på en litt kortere rute!
...og kom jo opp til slutt! =) Tusen takk for en kjempefin tur folkens! =) Gleder meg allerede til neste gang!

0 kommentarer: