CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 1. mai 2009

=)

Årets første grilling! =)
Fornøyd mor og datter på treårsbursdag! =)
"Rustløser" på Værnes! Greit å freshe opp kjøreteknikken før sesongen er skikkelig i gang. Min er andre fra venstre!=)
Det er stas å kjøre, men det er stas og stå og prate sykkel også! ;)
Øvingshelg på Nyhavna!
Vi bruker alle speilene vi har! =)
Begynner å ta seg opp! ;)
Pappa er grillsjefen! =)
Søsters tegna russefrakker som bare juling. Hadde jeg tenkt på det litt før kunne vi tjent penger sammen på det. Litt lagarbeid så hadde vi fått unna dem i siste liten også! ...men folk er treige og jeg har jo vært opptatt denne uka.. =)
Etter vel overstått forestilling i går var vi hos Vilde og feira! Ida var DJ! ;) Det var kjempegøy å danse i olavshallen, og vi har fått så mye skryt så jeg anbefaler alle som ikke fikk det meg seg om å komme på Rick's 8. mai klokka 20!!!
Litt morsk der frk. showansvarlig? ;) Kjempeflinke Maria, uten henne hadde det ikke blitt forestilling! Bursdagsbarnet titter fram på sida der! ;)
Jadda, Monika sjekker forholdene med en sjokkert Maria bak.
Vi endte opp på Ricks siden det var gratis, og der var det bare jeg og Ida som danset! :D Forrige helg hadde jeg årets første utepils på solsiden med Karin, Trude og Ingalill! Har ingen bilder, men det var herlig!=) I dag er formen relativt laber etter i går, men Lasse kommer hjem, jeg skal besøke Charlotte og Ada, grille, selge bilen, kjøpe flybillett til Australia, feire bursdagen til AG og Britha og bare kooooose meg hele helga! =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sjokk at Ida danser :P Kan faktisk se for meg hvordan hun er på det øyeblikket der :P

brurock sa...

Ikke sant! Er bare lyden som mangler! ;)