CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 5. mai 2009

Bursdag

Var så fint da jeg skulle legge meg natt til fredag at jeg måtte bare ta bilde! =)
Samme dag foreslo Lasse at vi skulle gå fra Tjønnstuggu til Solemsvåttan. God ide, men klokka var nesten halv elleve. Mørkredde meg og BS-Lasse gikk opp på et kvarter. Ny pers for min del! ;) Prøvde å ta bilde av Trondheim fra toppen av tårnet, men det eneste jeg egentlig fikk fram var vel hvor JÆKLA MØRKT DET ER I SKOGEN PÅ KVELDEN!! :/ Følte meg ganske trygg oppi der, hadde egentlig ikke lyst til å gå ned igjen før det ble lyst igjen. Lørdag slo Anne Grethe og Britha sammen bursdagene sine og feira den i hula på Buran!
Litt prep-vorsing hos Britha først. Fikk noen rare blikk der jeg sprada inn på Rema i kjole og kjøpte ei bøtte, men noe måtte vi jo blande punsjen i! De trodde sikkert bare jeg planla å gølve. ;)
Prep-vorsing i hula også egentlig. Vi var egentlig ganske gode til å blåse opp ballonger!
Men vi var enda bedre til å smelle halvparten av dem før de i det hele tatt var hengt opp!
Tatt i betraktning at det var en dansestang i lokalet var det jo bare å ta alle forhåndsregler... ;P
Han som tok dette bildet var ikke helt fornøyd, jeg derimot syns det var riktig så anstendig! ;)
Eivind rocker biljardbordet!
...og DETTE mine venner er grunnen til at dere eventuelt har brannsår på kroppen nå. Sjøl har jeg fått et på kneet, og det gjør greit vondt å kjøre motorsykkel!
Snurrer du lenge nok må du legge deg ned for å ta deg inn! Særlig hvis du gjør dette etter en laaang runde med Twister!
Jessda, me and the "dancing-pole-siblings". Haha!
TAKK Eivind for at du tok meg på ordet da jeg løy og sa at jeg ville gå tur på søndag! :P Hehe, neida. Var kanskje vel ivrig, men jeg mente det jo. Vi gikk skogstien til Estenstadhytta med Raja løpende rundt som en gærning. Her er Eivind foran utsikten! =)
Bilen ble solgt på lørdag og ruller nå rundt i Vinstraområdet! Litt trist, men greit at den ble solgt så fort da. Så nå er det MC for alle penga! =) Og så må vi ikke glemme
Danseshowet "Meetingpoint" 20:00 på Rick's fredag 8. mai! 50,- cash! Det er verdt det!!

0 kommentarer: