CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 23. august 2008

Update; diverse bilder fra sommern!

Jessda, vi beiser hus! Tre dager før eksamen i vår, passe stressa!
Ute og ror! Fra hytteturen i sommer. Tok en råsjans og inviterte 12 stykker til ei hytte med fire sengeplasser denne helga, men ingen kunne/ville. Hvor mange må man invitere daa?
Den som hvisker lyver! ;)
"Working on the tanness" som Nicho kaller det! ;)
Den yngre, slankere og brunere utgaven av meg sammen mæddis på kjøkkenet!
Working on the...? =)
Lene benytter sjansen og skviser Sita. Sjekk Baby bak, han er sjalu!
Vanskelig å få bringebæra nedi blendern når alle er fryst sammen...
...Lasse...
MY guitarhero <3
Maddis er tappe-sjef
Når Mari har vært på IKEA og kjøpt sugerør må ALLE ha to! ;)
Bilde fra bursdagsvors! ...eller egentlig bare vors da, men de sang bursdagssangen for meg og jeg fikk dem med på bagpipes ekstra mange ganger fordi de hadde "hun-har-jo-bursdag-dårlig-samvittighet"
jææææck
Fantastisk! Det første bildet jeg har KUN av kjøkkenet! ;)
Bursdag med kake og is på ranheim!=) Hurra for meg! ;)
Ganske fornøyd her jeg sitter med ny PC som er så sinnsykt DEILIG!!!! Det er meg en fryd å blogge! ;) Og så har jeg begynt i ny jobb denne uka; norgesrekord i barnehage! Fastslått brakkebarnehage i juni, overlevering av nøkler i går. Vi har gått i veien for håndverkerne og de har gått i veien for oss, varer har uteblitt, blitt forsinket eller oppdaget ikke bestilt. Vi har ingenting på veggene, ingen leker og de første barna kommer på mandag, og jeg KOSER MEG!=) Utrolig gøy å være med på dette helt fra bunnen av. Kjempegjeng som blir å jobbe sammen! Jeg slutter på jobbe seinest halv fem og har fri hver helg! JUHUUUUUUU=)

0 kommentarer: