CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 27. august 2008

MC-kurs!=)

I går var jeg på MC-kurs for jenter på Værnes, og det var GØY! Det var i regi av Senior MC, og der jobba jeg jo i gæmmle dægger, så instruktørene var "gamle kjente". Øvde på krypkjøring, krypkjøring i åttetall, nedbremsing i forskjellige hastigheter, nedbremsing med ei hånd, slalom-slalom-baby og turbo-slalom! Så var det en kar som drev å filma litt, jeg kjente igjen ham, men tenkte at det var jo ikke så rart siden jeg har jobba i SMC, så jeg kjørte på, fjasa i vei og lot meg intervjue i fullt kjøreutstyr. Så viser det seg at jeg kjente ham igjen fordi han jobber i TV Adressa, så "Bjarne Bil og Morten Motor" here I come! ;) Hehe, det er mulig jeg blir å se på TV tirsdagen i neste uke. Håpet mitt er at han kutter ut selve intervjuet og viser de gangene jeg aca slalomopplegget! ;) Det var veldig morsomt, og jeg hadde bare godt av terping! Dessuten var det en instruktør som så diskret sa "du e jo på lukka bane no, så de e itj nå i vein for å test ut sykkeln litt..." AIT!

There she is!

0 kommentarer: