CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 4. august 2008

Bursdagshelg!=)


SE hva jeg får i bursdagsgave!!! En Dell XPS 1330!! Den er fra Nicho, Lasse, Lillian, Mamma, Pappa, Heidi, Michael og Julian! Det er jo galskap, men jeg får en PC som er liten OG som ikke lager hårfønerlyder!! =) Og som faktisk har batterikapasitet! Jeg fikk mye annet fint også, blant annet penger og gavekort, og vin!=)

På lørdag hadde vi vors som egentlig skulle være i bakgården, men så ble det kaldt og begynte etterhvert å regne også så da ble alle pakka inn på stua. Nicho fant ut at vi var 21 stykker på 20 kvadrat! Hehe, skal love det var trangt! Men det var veldig gøy da, og jeg fikk viljen min; vi dro på Vista. Der ble jeg påspandert som bare det og strålende fornøyd.

I går feira jeg enda mer på Ranheim, med kake og greier. Jeg var ikke klar over at jeg klarte å spise så mye kake jeg! Det var veldig koselig, og en fin blanding av venner og familie. Jeg har ikke vært så hard på kamerabruken i helga, så det er ikke akkurat en veldokumentert bursdag, og jeg har ingen bilder av meg! :/ Jaja, mindre bildetrashing bare det da. Mulig jeg legger ut noen bilder når jeg får litt bedre tid, nå sitter jeg nemlig på jobb og skriver mens jeg spiser lunj. Multitasking er tingen! Tusen takk for alle hilsninger, og takk for ei koselig helg til dere som var med å feire! =)

0 kommentarer: